Beheer je abonnement

Je kunt eenvoudig je abonnement zelf upgraden of downgraden in SportBit. Ga hiervoor in de app naar de shop en selecteer daar je gewenste nieuwe abonnement.  

Let op, een downgrade gaat in op de eerste dag van de volgende maand. Een upgrade wordt automatisch verrekend via automatische incasso en gaat direct in. Je kunt dus meteen gebruik maken van je extra credits!

Je kunt je abonnement op elk moment pauzeren voor minimaal een volledige kalendermaand.

Zorg dat je minimaal 10 dagen van tevoren de gewenste ingangsdatum opgeeft door onderstaand formulier in te vullen of door te mailen naar info@goldpact.nl. 

Je abonnement kan niet voor onbepaalde tijd worden gepauzeerd. Naast een begindatum laat je ons ook meteen weten wanneer het abonnement weer actief mag worden.

Abonnement pauzeren aanvragen

Voor het opzeggen van je abonnement geldt een opzegtermijn van één maand. Als je abonnement korter dan drie maanden geleden is gestart dan kun je pas na drie maanden opzeggen.

Opzeggingsformulier

We vinden het jammer dat je weg gaat. Kun je aangeven waarom je ons verlaat?